Vážení zákazníci, pro firemní nákupy (nákup na IČO, DIČ) je potřeba se nejdříve zaregistrovat. Nákup na IČO bez registrace není umožněn. Důvod registrace pro potřeby firemního nákupu je ověření IČO a DIČ s následným správným přenesením údajů do Vašeho daňového dokladu.

PŘERUŠENÍ PROVOZU - STĚHUJEME SE

od 18.5. do 12.6. 2022


Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali o plánovaném úplném přerušení provozu našeho e-shopu z důvodu stěhování skladů.




Objednávky přijaté do úterý 17. 5. 2022 (včetně) ještě budeme odesílat.


V období od středy 18. 5. 2022 do neděle 12. 6. 2022 dojde k úplnému přerušení provozu a přijaté objednávky nebudeme schopni odeslat. Objednávky přijaté v tomto období začneme postupně vyřizovat od pondělí 13. 6. 2022.

Po celou dobu této uzavírky bude standardně fungovat telefonní linka, emailová i chatová komunikace. Pokud tedy budete mít jakýkoliv dotaz nebo požadavek, neváhejte nás jakkoliv kontaktovat.

Po celou dobu uzavírky je uzavřeno také reklamační oddělení, tudíž předem přijaté reklamace či požadavky na vrácení nebo výměnu zboží budou vyřízeny taktéž až v termínu po 13. 6. 2022. Pokud jste uhradili zásilku platební kartou nebo převodem na náš účet, nebojte, Vaše peníze jsou u nás v pořádku evidovány a objednávka bude vyřízena (ovšem také až po 13. 6. 2022). Pokud si přejete objednávku zrušit a chcete platbu vrátit, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za trpělivost a budeme se na Vás těšit v červnu, kdy budeme ve větším a modernějším skladu ještě rychleji a efektivněji vykrývat Vaše objednávky :)

S pozdravem

Tým ARDON