Reklama zdarma? Umístěte na pracovní oděvy firemní logo
Vybavit své zaměstnance odpovídajícím pracovním oblečením nemusí pro zaměstnavatele představovat pouze nutnou povinnost. Je to totiž také příležitost, jak dát vědět o své značce. Stačí na oděvy nechat natisknout nebo vyšít logo. Výsledkem je nárůst profesionality v očích zákazníků, větší sounáležitost zaměstnanců s firmou a v neposlední řadě funkční a nenásilná reklama.
Logo představuje symbol značky. Je vlajkovou lodí firemní identity a zároveň důležitou součástí marketingu. Aby si lidé logo s vaší společností spojili, vyplatí se, když je co nejvíce na očích.
Díky firemním pracovním oděvům uděláte ze zaměstnanců ambasadory značky
Stačí tak malá věc, jako nechat na firemní oblečení natisknout logo, a zaměstnanec se za minimální náklady stane chodící reklamou a pomůže tak vaši firmu propagovat.
Profesionalita a serióznost
V očích zákazníků působí firemní oblečení profesionálně a vzbuzuje pocity důvěry. Jednotné firemní oděvy totiž pomáhají tvořit vizuál značky. A když na ně přidáte logo, dojem serióznosti se ještě zvýší.
Všudypřítomná reklama
Reklama je drahá. A mnoho firem se soustředí zejména na propagaci na internetu. Jenže „staré“ triky stále fungují. Jakmile pracovní oděvy potisknete logem, uvidí vás možná více lidí, než kdybyste si zaplatili reklamní banner. Díky logu na firemním oblečení si vás všimnou potencionální zákazníci a třeba se na vás i obrátí se zakázkou.
Rozvoj týmového ducha
Firemní oděvy jsou důležité nejen pro zákazníky, ale také pro zaměstnance. Každý chce působit ve firmě, která si pracovníků váží. Logo na oblečení pomáhá jednotlivcům cítit se součástí firmy a zároveň přispívá k upevnění kolektivu.
Náš tip: Jedním z oblíbených oděvů v našem e-shopu je blůza ARDON®CREATRON®. Vypadá skvěle, je pohodlná a funkční. A nabízí prostor pro umístění firemního loga.
Kam logo umístit?
Logo by mělo být na místě, kde jsou lidé zvyklí ho nevědomky hledat. Díky tomu budete k nepřehlédnutí. Jedná se zejména o:
prostor na zádech,
levé rameno,
levou náprsenku.
Volit můžete mezi výšivkou a potiskem – výšivka je trvanlivější a v pračce vydrží i méně šetrné programy, vždy však záleží na typu materiálu.
Logo jde umístit na jakýkoliv kousek oblečení, od bundy, přes kalhoty, až po kšiltovku. Důležité je, aby byla plocha hladká a bez švů. Velikost loga lze samozřejmě přizpůsobit. Pro natisknutí či našití loga stačí zaslat grafiku v křivkách, například ve formátu PDF.
Náš tip: Skvělou volbou pro pohodlí vašich zaměstnanců a zároveň pro firemní potisk jsou kalhoty ARDON®4Xstretch®. Vynikají praktickými kapsami, zesíleným materiálem a designem zrozeným pro umístění loga.
Firemní oblečení s logem je investicí s bleskovou návratností
Pracovní oblečení je mnohdy zákonnou povinností, avšak je i benefitem pro zaměstnance. Díky logu může plnit také reklamní účely, přivádět nové zákazníky a zlepšovat vnímání v očích potencionálních klientů. Jedná se tak o investici, která se vám může několikanásobně vrátit.
Logo představuje symbol značky. Je vlajkovou lodí firemní identity a zároveň důležitou součástí marketingu. Aby si lidé logo s vaší společností spojili, vyplatí se, když je co nejvíce na očích.
Díky firemním pracovním oděvům uděláte ze zaměstnanců ambasadory značky
Stačí tak malá věc, jako nechat na firemní oblečení natisknout logo, a zaměstnanec se za minimální náklady stane chodící reklamou a pomůže tak vaši firmu propagovat.
Profesionalita a serióznost
V očích zákazníků působí firemní oblečení profesionálně a vzbuzuje pocity důvěry. Jednotné firemní oděvy totiž pomáhají tvořit vizuál značky. A když na ně přidáte logo, dojem serióznosti se ještě zvýší.
Všudypřítomná reklama
Reklama je drahá. A mnoho firem se soustředí zejména na propagaci na internetu. Jenže „staré“ triky stále fungují. Jakmile pracovní oděvy potisknete logem, uvidí vás možná více lidí, než kdybyste si zaplatili reklamní banner. Díky logu na firemním oblečení si vás všimnou potencionální zákazníci a třeba se na vás i obrátí se zakázkou.
Rozvoj týmového ducha
Firemní oděvy jsou důležité nejen pro zákazníky, ale také pro zaměstnance. Každý chce působit ve firmě, která si pracovníků váží. Logo na oblečení pomáhá jednotlivcům cítit se součástí firmy a zároveň přispívá k upevnění kolektivu.
Náš tip: Jedním z oblíbených oděvů v našem e-shopu je blůza ARDON®CREATRON®. Vypadá skvěle, je pohodlná a funkční. A nabízí prostor pro umístění firemního loga.
Kam logo umístit?
Logo by mělo být na místě, kde jsou lidé zvyklí ho nevědomky hledat. Díky tomu budete k nepřehlédnutí. Jedná se zejména o:
prostor na zádech,
levé rameno,
levou náprsenku.
Volit můžete mezi výšivkou a potiskem – výšivka je trvanlivější a v pračce vydrží i méně šetrné programy, vždy však záleží na typu materiálu.
Logo jde umístit na jakýkoliv kousek oblečení, od bundy, přes kalhoty, až po kšiltovku. Důležité je, aby byla plocha hladká a bez švů. Velikost loga lze samozřejmě přizpůsobit. Pro natisknutí či našití loga stačí zaslat grafiku v křivkách, například ve formátu PDF.
Náš tip: Skvělou volbou pro pohodlí vašich zaměstnanců a zároveň pro firemní potisk jsou kalhoty ARDON®4Xstretch®. Vynikají praktickými kapsami, zesíleným materiálem a designem zrozeným pro umístění loga.
Firemní oblečení s logem je investicí s bleskovou návratností
Pracovní oblečení je mnohdy zákonnou povinností, avšak je i benefitem pro zaměstnance. Díky logu může plnit také reklamní účely, přivádět nové zákazníky a zlepšovat vnímání v očích potencionálních klientů. Jedná se tak o investici, která se vám může několikanásobně vrátit.