Vážení zákazníci, pro firemní nákupy (nákup na IČO, DIČ) je potřeba se nejdříve zaregistrovat. Nákup na IČO bez registrace není umožněn. Důvod registrace pro potřeby firemního nákupu je ověření IČO a DIČ s následným správným přenesením údajů do Vašeho daňového dokladu.

VÁNOČNÍ PROVOZ E-SHOPU ARDON

... a následná inventura


Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali o vánočním režimu e-shopu a následného přerušení provozu z důvodu každoroční inventury.



Objednávky přijaté do pondělí 18. 12. 2023 (včetně) budeme expedovat ještě letos před Vánocemi (garanci doručení do Vánoc však má v rukou zvolený dopravce).


V období od úterý 19.12. 2023 do neděle 7. 1. 2024 dojde k úplnému přerušení provozu z důvodu vánočních svátků a následné inventury.


Objednávky přijaté v období od úterý 19.12. 2023 do neděle 7. 1. 2024 začneme postupně vyřizovat od pondělí 8. 1. 2024. V tomto období přerušení provozu bude kompletně uzavřeno i oddělení eshopu, a proto bude velmi omezená možnost odpovídat na Vaše emaily, telefonáty i dotazy na chatu.


Pro bezpečný a komfortní nákup bez obav pro Vás zavádíme speciální vánoční nabídku, a to prodloužení lhůty na vrácení zakoupeného zboží, a to až do 31. 1. 2024 (platí pro všechny objednávky uskutečněné v období 20. 11. 2023 – 18.1. 2024).






Často kladené otázky



Kdy naposledy mohu objednat, abych měl/a jistotu, že zboží dorazí do Vánoc?

Provoz našeho eshopu bude fungovat v klasickém režimu do pondělí 18. 12. 2023. Tzn., že objednávky přijaté do pondělí 18. 12. 2023 (včetně) ještě vyexpedujeme a předáme dopravci. Nedoporučujeme ale nechávat objednávku na poslední chvíli. Nemůžeme garantovat, že objednávky uskutečněné na poslední chvíli ještě stihnou dorazit do Vánoc - toto má v rukou zvolený dopravce dle své aktuální vytíženosti.



Kdy mohu očekávat doručení balíku, pokud objednám v období od 19. 12. 2023 do 7. 1. 2024?

V tomto období mají naši zaměstnanci nařízenou celozávodní dovolenou z důvodu vánočních svátků a následné inventury. Provoz se opět naplno rozjede až v pondělí 8. 1. 2024. Během tohoto období se nám nahromadí spousta nevyřízených objednávek, které poté postupně odbavujeme. Může se tedy stát, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovině ledna 2024. Objednávky zpracováváme chronologicky tak, jak v době uzavírky přicházely.


Proč mi nikdo neodpovídá na emaily ani nezvedá telefon?

Je to z důvodu již výše zmíněné celozávodní dovolené. Nemusíte se ovšem obávat, všechny Vaše dotazy postupně zodpovíme ihned po návratu z celozávodní dovolené. V případě, že jste uhradili objednávku online platební kartou a přejete si ji stornovat a platbu vrátit, samozřejmě Vám vyjdeme vstříc a platbu vrátíme. Všechny tyto požadavky ale zvládneme postupně vyřizovat opravdu až od výše zmiňovaného 8. 1. 2024.

Jak je to s vrácením zboží?

Pokud jste zboží poslali na vrácení těsně před 18.12., dostaneme se k vyřízení požadavku až po svátcích a inventuře, tedy od pondělí 8. 1. 2024. Nemusíte mít strach, všechny Vaše požadavky budou vyřízeny. Lhůtu pro vrácení zboží pořízeného od 20.11. 2023 jsme prodloužili až do 31.1.2024, nemusíte tedy mít obavy, že by uplynula lhůta pro vyřízení požadavku.



Děkujeme za pochopení a přejeme krásný, pohodový a bezpečný vstup do roku 2024 :)

tým Ardon